środa, 18 marca 2015

Świetna maseczka do włosów blond ! + jak aplikować, żeby efekt był lepszy :)

Hej kochani !!
Dziś o maseczce do włosów blond, która spisuje się super ! Zapraszam :)

L'biotica BIOVAX intensywnie regenerująca maseczka, do włosów blond !
-extrakt z cytryny i miodu,
-olejek ze słodkich migdałów,

-ekstrakt z henny,

Słowa producenta:
Biovax to gwarancja ZDROWYCH WŁOSÓW !
Dzięki zawartości naturalnych olejów i ekstraktów:
•Ekstrakt z cytryny działa rozjaśniająco, przywracając włosom świetlisty kolor.
•Kompozycja olejku ze słodkich migdałów oraz miodu silnie nawilża, zmiękcza i odżywia włosy, nadając im piękny połysk i zdrowy wygląd.
•Ekstrakt z henny ułatwia aktywnym składnikom wnikanie do wnętrza włosa i jej cebulki. 
Efekt na włosach  •nawilżone, zregenerowane włosy
                                 •odżywiony i rozświetlony kolor
                                 •zadbane, nie rozdwojone końcówki
                                 •włosy miękkie i gładkie w dotyku

U mnie wszystkie obietnice producenta się spełniają, włosy są miękkie, gładkie, nawilżone i odżywione ! :) bardzo wam polecam ten produkt, ja kupiłam tą maseczkę w Biedronce za 1,99 zł. W drogerii Natura i Super-Pharm widziałam całą serie tych kosmetyków. Nie miałam jeszcze okazji ich testować, ale w planie mam kupić i szampon, odżywkę wraz z maską do włosów :)

A jeśli chodzi o aplikowanie tej maski na włosy, używam do tego grzebienia z bardzo rzadkimi ząbkami i czepka kompielowego :)

Aplikuję maseczkę na włosy mokre po umyciu (osuszone ręcznikiem). Włosy od nasady po końce obficie nakładam maskę a następnie grzebieniem dla lepszego dokładniejszego efektu przeczesuje włosy. Kiedy już zaaplikuję maseczkę włosy upinam w kok i zakładam czepek chodzę tak ok. 1h.
Po tym czasie ściągam czepek rozwiązuje włosy i ponownie przeczesuje tym samym grzebieniem. Porządnie spłukuję włosy letnią wodą :) potem susze lub zostawiam do wyschnięcia naturalnie :) nie jest to skomplikowane  a efekt jest bardzo fajny ! Polecam spróbować


____________________________________________
Zapraszam Was do obserwowania mojego bloga, aby być na bieżąco :)
komentowania oraz jeśli masz jakieś pytania napisz do mnie na Facebook'u :)
link do mojego fanpage znajdziesz po prawej stronie witryny :))) Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz