sobota, 21 marca 2015

Pharmacy Green - płyn micelarny

Hej wszystkim ! :*

Dziś napiszę wam jak u mnie sprawdził się płyn micelarny Pharmacy Green Zapraszam ! ;)

Kupiłam go w Naturze za ok. 12 zł . Sprawdza się u mnie świetnie, nie pieką mnie oczy a po większości płynów i mleczek do demakijażu moje oczy cierpią :/ idealnie zmywa makijaż i oczyszca skórę.
Cena też nie jest duża bo produkt ma podajżę 500 ml. Mam już go od 6msc, i jeszzce odroina została !! 

Polecam wam ten produkt i ogólnie kosmetyki z tej firmy bo używam też olejków do ciała i kąpilei, jestem bardzo zadowolona może wam napiszę cos o tych kosmetykach ;)  nie wiem gdzie można go dostać oprócz Natury bo nie szukałam nigdzie, ale wiem że w Rossmanie nie ma. Może dostaniecie np. W Hebe nwm ;)



____________________________________________
Zapraszam Was do obserwowania mojego bloga, aby być na bieżąco :)
komentowania oraz jeśli masz jakieś pytania napisz do mnie na Facebook'u :)

link do mojego fanpage znajdziesz po prawej stronie witryny :))) Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz