wtorek, 31 marca 2015

Spring.. ♥

Hej kochani :* 
Dziś zapraszam na post o zupełnie innej tematyce niż zazwyczaj. Trochę się stresuję, bo nie wiem czy Wam się spodoba :) zapraszam ♥


Wszystko z tymi zdjęciami wyszło bardzo spontanicznie. Rano wstałam w sobotę, popatrzyłam przez okno a tu taka piękna pogoda. Było dosyć ciepło, ale niestety paskudny wiatr ! Poradziłam sobie z tym upinając włosy :D To była jedyna przeszkoda, żeby zdjęcia były udane. Nie znoszę kiedy wiatr zwiewa mi włosy na twarz, a przede wszystkim jak mam pomadkę na ustach i jeszcze się przyklejają, koszmar.. 

Przechodząc do stylizacji :D Można powiedzieć bardzo "zwyczajna". Połączyłam kolor czarny z pudrowym różem ( uwielbiam pudrowo, pastelowe kolory ! ♥ ). Miałam ubrać spodnie, ale pogoda mnie przekonała i ubrałam koronkową sukienkę :) 
Bardzo lubię nosić sukienki, a do tego trampki (zwyczajne czarne firmy Nike). Według mnie takie stylizacje to stu procentowa JA, czyli połączenie sportowego stylu z "eleganckim". Wygląda to moim zdaniem świetnie :D Czuję się tak najlepiej, do tego postanowiłam również ubrać czarne, kryjące rajstopy oraz czarną ramoneskę, która dodaję trochę charakteru tej stylizacji :) 
Dajcie znać czy podobają wam się takie posty, może też lubicie mieszać takie ubrania razem ? :) 













                                                Buty-Nike
    Sukienka-No name
 Kurtka-Reserved
 Komin-No name



____________________________________________
Zapraszam Was do obserwowania mojego bloga, aby być na bieżąco :)
komentowania oraz jeśli masz jakieś pytania napisz do mnie na Facebook'u :)

link do mojego fanpage znajdziesz po prawej stronie witryny :))) Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz