środa, 18 marca 2015

Love pink lipstick !! Meybelline Baby Lips :)

Hej Kochani !!
Dziś post o pomadkach Meybelline New York serii Baby Lips :) zapraszam !!!

Kupiłam ostatnio w Rossmanie na promocji Baby lips'y z 9,99 na 6,99 :)
Można się zakochać w tych pomadkach !!  ja tego doznałam :p
Pomalowałam usta pomadką i byłam zachwycona, delikatny kolor + fala nawilżenia !!! idealne połączenie !!1
Super produkt na co dzień do torebki, możemy poprawić usta w każdym momencie bez lusterka :)

Pomadka baardzo fajnie nawilża usta, a przy okazji daje delikatny kolor. Baardzo wam polecam ten produkt :) mam zamiar kupić sobie wszystkie inne smaki :) jest suuuper, koniecznie wypróbujcie :))






____________________________________________
Zapraszam Was do obserwowania mojego bloga, aby być na bieżąco :)
komentowania oraz jeśli masz jakieś pytania napisz do mnie na Facebook'u :)

link do mojego fanpage znajdziesz po prawej stronie witryny :))) Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz