piątek, 27 marca 2015

Catrice cosmetics ! Camuflage CREAM

Witajcie kochani !
Dziś kilka słów o korektorze Catrice Camouflage cream, zapraszam ! :)



Ja swój koretktor posiadam w kolorze 010 Ivory, kupiłam go na stronie internetowej clocolita.pl za 12.99 zł :) dostaniecie go również w Drogerii Natura zapewne Hebe, i Douglasie :) w podobnej cenie do 15 zł :)
Jest to korektor w kremie jak sama nazwa wskazuje, dostaniecie go w plastikowym słoiczku jego waga to 3g.
Jest bardzo gęsty i dzięki temu wydajny.  Kremowa konsystencja powoduje większe krycie. Ja aplikuje go palcami lub zwykłym pędzelkiem płaskim bądz do korektora :)
Bardzo lubię ten korektor u mnie spisuje się bardzo dobrze, używam go na przebarwienia potrądzikowe itp. Nigdy nie aplikuję go pod oczy, jest on zbyt cięzki i kryjący jeśli chodzi o te miejsce. Jest możliwość, że jeśli go zaaplikujecie pod oczy po jakimś czasie zacznie się rolować wiec odradzam tego miejsca jeśli chodzi o ten rodzaj korektorów :)
Ogólnie produkt jest bardzo fajny i godny wypróbowania, bardzo wam polecam. Tymbardziej nie ma on wysokiej ceny :)





____________________________________________
Zapraszam Was do obserwowania mojego bloga, aby być na bieżąco :)
komentowania oraz jeśli masz jakieś pytania napisz do mnie na Facebook'u :)

link do mojego fanpage znajdziesz po prawej stronie witryny :))) Buziaki :*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz