niedziela, 15 marca 2015

Jakie pędzle polecam do nakładania podkładu a jakie odradzam ?!!

Hej kochani !!

Dziś przedstawię Wam 2 rodzaje pędzli idealnych do podkładu i jeden który według mnie się do tego nie nadaje :) Zapraszam 



1.Pędzel Hakuro H50, jest to idealny pędzel do podkładu i kremu BB i zwykłego podkładu :) jest on płasko ścięty dzięki temu kiedy aplikujemy produkt stemplując podkład bardzo ładnie wtapia się w naszą skórę i wygląda bardzo naturalnie. Z pewnością nie ma efektu maski :) nie wypadają żadne włoski ani przy myciu ani przy aplikowaniu nim, pędzel bardzo gęsty, mocno zbity i bardzo miękki i przyjemny w dotyku :) dostaniecie go na wielu stronach internetowych za ok 30/40 zł :) ja swój kupiłam za 35 zł super pędzel ! 




2.Pędzel Soho contour highlighting fan brush, pędzel z Socho do aplikowania rozświetlacza, ja w nim znalazłam idealne wymiary itp. do nakładania podkładu. 

Jest to pędzel typu potoczna nazwa "skunks" idealnie nakłada się nim produkt, bardzo ładnie wtapia się w skórę podkład ! Same plusy :) wiele zastosowań ;) również bardzo delikatny i miękki, nie jest on tak gęsty jak Hakuro H50 ale również idealnie się nadaje do aplikowania produktów mokrych :) polecam !





Teraz dwa pędzle tego samego typu, czyli pędzle "języczkowe" według mnie ten rodzaj pędzli nie nadaje się do podkładu. Kiedy nakładam nim produkt zawsze zostają smugi na twarzy. Nie wygląda to estetycznie.. oczywiście takie jest moje zdanie i nie sądzę, że jeśli ktoś używa takich pędzli jest dziwny ? Hah nie no źle to ujęłam :d :)


1. Soho Fundation brush




2. LaucrOurMakeUp

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz