niedziela, 22 marca 2015

Meybelline- Color Tatto

Hej Kochani :*

Dziś o Meybelline New York color tattoo 24hr, kupiłam go w Rossmanie za ponad 30 zł ;)
Produkt nie jest najtańszy, ale wart swojej ceny ! Można go używać jako pomadę do brwi(w przypadku, kiedy kolor to np. 40 pernament taupe), bazę pod cienie jak i sam cień :) produkt jest bardzo trwały jak sam producent mówi 24H, kiedy używacie go na brwi to w ciągu dnia się nie sciera, na powiekach to samo ani się nie sciera ani nie roluje, jak to bywa czasem z cieniami w kremie :) Bardzo fajny produkt :) Ja posiadam go w dwóch kolorach i zastanawiam się jeszcze nad czarnym bo spisuje się super :) polecam Wam zwracać uwagę kiedy będą przeceny  w drogeriach na daną markę, bo jego regularna cena to ok. 30 zł a może uda Wam się kupić taniej :)))









____________________________________________
Zapraszam Was do obserwowania mojego bloga, aby być na bieżąco :)
komentowania oraz jeśli masz jakieś pytania napisz do mnie na Facebook'u :)

link do mojego fanpage znajdziesz po prawej stronie witryny :))) Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz