niedziela, 15 marca 2015

Idealny zestaw ! Bourjois Healthy mix/balance


Hej kochani !!
Dziś opowiem wam o idealnym zestawie jak dla mnie BOURJOIS, zapraszam !!!



Jest to podkład Healthy Mix, Healthy glow&flawless complexion 16H Fruit therapyMój kolor to 52 Vanille. Dostaniecie go w każdej drogerii z szafą Bourjois za ok. 50 zł (czasem mniej czasem więcej) zależy od drogerii :)
Podkład ma bardzo lekką formułę, nie tworzy efektu maski. Wygląda bardzo naturalnie i świeżo :) idealny na gorące dni, piękny owocowy delikatny zapach ;) 
Podkład nie jest bardzo kryjący lecz wyrównuje koloryt skóry. Nie jest on tani, ale wart swojej ceny ! Bardzo polecam wam ten produkt :) 
Ja aplikuję go pędzlami, w tym przypadku jest to Hakuro H50 :) idealny pędzel do podkładu.

Następnie, puder Healthy balance 10H matt finish&natural glow, również w kolorze 52 Vanille. Dostaniecie go w cenie ok 30/40 zł :)
Idealny produkt dla osób ze skóra suchą, nie wysusza skóry a matuje na dosyć długo. Puder wraz z podkladem Healthy mix jest idealnym zestawem na co dzień :) 
Produkt aplikuję zazwyczaj dużymi pędzlami do pudru, w tym przypadku Elite(bardzo wam polecam ten pędzel dostaniecie go w Rossmanie za 20 zł, a spisuje się idealnie, bardzo miękki i delikatny!).
Bardzo wam polecam ten puder, spisuje się super !! 
Wart swojej ceny :) uprzedzam, że wkład do kasetki nie jest przyklejony i ja już miałam styknięcie z taką sytuacją że wypadł, ale na szczęście złapałam i przeżył ! :D Dodatkowym plusem jest super lusterko w środku :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz