niedziela, 29 marca 2015

Jak odróżnić oryginalny Eos od Fake ? :)

Hej Kochani :*
Dziś jak sama nazwa wskazuję, jak odróżnić Eos od podróbki zapraszam :*

Podaję wam przykłady oryginału(SummerFruit) i podróbki (pomarańczowy), jak sami zobaczycie produkty na pierwszy rzut oka nie różnią się niczym !! Ale kiedy się przypatrzycie to widać na spodzie opakowania jakieś kody których nie ma na oryginale ! i to jest ten znak o podróbie ! oczywiście można odróżnić te dwa produkty po zapachu, prawdziwy eos pięknie pachnie owocami itp. a tanie paskudztwo śmierdzi chemią, czuć tam jakiś zapach ale wszystko przebija ta okrutna chemia fuu...
niżej zdj. niestety nie udało mi się idealnie wyłapać tych kodów. Kiedy się przypatrzycie mam nadzieję, że zwrócicie uwagę :)


na tym zdjęciu możecie dopatrzeć się tych kodów, o których wspominałam 






____________________________________________
Zapraszam Was do obserwowania mojego bloga, aby być na bieżąco :)
komentowania oraz jeśli masz jakieś pytania napisz do mnie na Facebook'u :)

link do mojego fanpage znajdziesz po prawej stronie witryny :))) Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz