sobota, 21 marca 2015

Eveline multifunkcyjne serum do rzęs 5w1

Hej wszytsim ! :*

Dziś kilka słów o Eveline multifunkcyjne serum do rzęs 5w1. 
Producent mówi nam że:
podwaja objętość rzęs, wydłuża i wzmacnia, odżywia i regeneruje, przyspiesza wzrost, zapobiega wypadaniu ;)


Teraz powiem wam jak sprawdził sie u mnie, ja używam go codzinnie jako bazę pod tusz, kiedy używam produktu rzęsy wygladają jak doklejone (ale, napewno nie sztucznie :) )  
Rzęsy są bardzo dlugie, gęste i rozdzilone. To wszystko co pisze producent się sprawdza ! Rzęsy są gęstrze,mocnijsze i faktycznje nie wypadają jak zazwyczaj przy demakijażu ! :) polecam wam ten produkt ja zapłaciłam za niego 18 zł u mnie w miejscowosci w sklepie kosmetycznym, niestey nie wiem ile kosztuje w Rossmanie :/








____________________________________________
Zapraszam Was do obserwowania mojego bloga, aby być na bieżąco :)
komentowania oraz jeśli masz jakieś pytania napisz do mnie na Facebook'u :)

link do mojego fanpage znajdziesz po prawej stronie witryny :))) Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz