środa, 15 kwietnia 2015

Wyczekiwana wiosna !

Hej Kochani: *

Na drugim miejscu tuż po lecie jest moja ulubiona pora roku wiosna !! niestety w tym roku jak to mówią "Kwiecień plecień bo przeplata trochę zimny trochę lata " Sprawdziło się  :( 
Musiałam iść w dzień Świąt Wielkanocy do kościoła kiedy na ulicach leżał śnieg :( 
Ale na szczęście pogoda robi się coraz piękniejsza <3 Dziś wykorzystuję piękny dzień jest u mnie około 20 stopni <3 bardzo się cieszę bo uwielbiam słońce :) Dodaje mi wiele energii, aż chce się coś robić :) Już lada moment przyjdzie czas na noszenie zwiewnych sukienek i spódniczek <3 Na blogu będą się częściej pojawiały posty ze stylizacjami wiosennymi !!! Nie mogę się już doczekać...
Nie wiem jak Wy ale ja kocham pić zimną wodę z mnóstwem owoców oraz dodatkiem mięty, kiedy piję taki napój czuję się Jeszce lepiej :) 
Uwielbiam pastelowe kolory które kojarzą mi się właśnie z wiosną. 
Ahh ta wyczekiwana wiosna, same zalety !! :)





5 komentarzy: